آماده باش روزانه ١٣۵ نیروی هلال احمر گلستان همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره)

غریب آبادی از آماده باش روزانه ۱۳۵ نیروی عملیاتی با تجهیزات و خودروهای عملياتي هلال احمر گلستان در ایام برگزاری مراسم های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قاسم غریب آبادی در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و تقارن آن با تعطیلات چند روزه و احتمال افزایش مسافرت های بین شهری و استانی، نیروهای هلال احمر استان از روز گذشته پنجشنبه؛ ۱۱ خرداد در آماده باش کامل قرار گرفتند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این ایام ١٣۵ نیروی نجاتگر داوطلب و کادر در ۳۰ پایگاه امداد و نجات ثابت، کشیک اضطراری شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مرکز استان(EOC)، تیم آنست و واکنش سریع آماده خدمت رسانی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این ایام ناوگان امدادی استان شامل؛ ۱۶‌ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات، ۱۲ دستگاه خودروی کمک دار در مجاورت پایگاه ها و مسیرهای پرتردد برای خدمات رسانی مستقر هستند.

 

غریب آبادی ادامه داد: جمعیت هلال احمر گلستان با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و وزش شدید باد از روز پنجشنبه در چندین استان از جمله استان های شمالی و تاکید سازمان امداد و نجات  در آمادگي كامل عملياتي و امداد قرار گرفتند.

 

 

کد خبر 1271258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha