مردم سیره امام خمینی (ره) را حمایت و پیروی کرده اند

حجت‌الاسلام نکونام با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: مردم در تمام سال های انقلاب قدردان تلاش های امام راحل بوده اند و راه و سیره امام را حمایت و پیروی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۲ خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، سختگیری های ازدواج را از عوامل اصلی کاهش ازدواج و جوانی جمعیت دانست و گفت: این سختگیری ها و عدم ازدواج جوانان باعث مشکلات فراوان برای جامعه می شود که باید فرهنگ ازدواج آسان گسترش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جوانان و خانواده ها باید از چشم و هم چشمی، مهریه های سنگین و ریخت و پاش های پرهزینه جلوگیری کنند، افزود: الگوی جوانان ما باید خانواده هایی باشد که با سادگی زندگی خود را آغاز کرده اند و زندگی پر از شادی دارند.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه همه مشکلات را نمی توان به گردن مسئولان انداخت، اظهار کرد: برخی از ناهنجاری های اجتماعی توسط عامه مردم شکل گرفته و خود مردم با رفتار صحیح می توانند این مشکلات را برطرف کنند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، تصریح کرد: مردم در تمام سال های انقلاب قدردان تلاش های امام راحل بوده اند و راه و سیره امام را حمایت و پیروی کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان هم‌ در این سال ها تلاش های فراوانی کرده اند تا سیره امام پایدار بماند هرچند باید تلاش خودشان را بیشتر کرده و نباید اجازه دهیم دشمنان راه امام را مخدوش کنند.

 

کد خبر 1271295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha