برگزاری  ویژه برنامه های  سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه استان همدان

مهدوی گفت: ویژه برنامه های سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود.

امیر مهدوی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: همزمان با این ایام بقاع متبرکه شاخص استان همدان نیز  ویژه برنامه های مختلفی را دارند.

 مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه در 9 شهرستان استان برنامه ویژه  سالگرد رحلت امام راحل در بقاع متبرکه برگزار می‌شود افزود: فضا سازی بقاع متبرکه،  عزاداری ، سخنرانی مبلغین پیرامون تببین شخصیت و اندیشه های امام خمینی و....  از برنامه های ویژه در بقاع متبرکه استان همدان در این ایام است.

وی به همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه با سایر نهادها وادرات در برگزاری مراسم های رحلت امام راحل  اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان بومی با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی در بقاع متبرکه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مراسم  دعا خوانی و محافل انس با قرآن  ،فضا سازی و سیاه پوش کردن ادارات اوقاف و امور خیریه استان و شهرستانها نیز از دیگر برنامه های این ایام است.

مهدوی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای شانزدهمین دوره طرح قرار دوازدهم از سوی اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز توزیع سبد کالا بین خانواده های  نیازمند شناسایی شده را در امامزاده عبد الله همدان  با همکاری مراکز افق خواهیم داشت.

 وی با اشاره به اینکه طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان(عج) دوازدهم هر ماه توسط اوقاف و امور خیریه و در راستای نیت واقفان انجام می‌شود تصریح کرد: همچنین تعدادی سبد ارزاق از سوی امامزاده  محمد و علی نهاوند و در شهرستان ملایر نیز کمک هزینه دارو و درمان به بیماران سخت درمان ونیازمند در طرح  قرار دوازدهم از محل موقوفات سیف الدوله صورت می‌گیرد.

کد خبر 1271322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha