امام خمینی(ره) چهره درخشان و تاثیرگذاری در تاریخ اسلام است

بهشتی راد گفت: امام خمینی(ره) مؤمن متعهد انقلابی است زیرا چهره درخشان و تاثیرگذاری در تاریخ اسلام است و باید به نسل جوان امروز و آینده ،خط و مشی و راه امام خمینی(ره) را معرفی کنیم.

سعید بهشتی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرماشناه ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد ،گفت:امام خمینی(ره) به دنیا نشان داد که دین اسلام،قدرت و جرأت اداره جامعه بشری را دارد و دنیا متوجه شد که مکتب اسلام،قرآن و اهل بیت(ع) لیاقت اداره جامعه را دارد .

 

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به قیام ۱۵ خرداد افزود: قیام ۱۵خرداد نقطه عطف و سرآغاز و مبدأ حرکت  انقلاب اسلامی است و باید توجه کنیم که در سایه خون شهدا و زحمات ایثارگران، انقلاب اسلامی بدست آمده است.

 

وی خاطر نشان کرد:۱۵ خرداد ۴۲، اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهان، مخالفت با سیاست ها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند.

 

 

بهشتی راد بابیان اینکه  امام خمینی(ره) با توجه به نگاه توحیدی که داشت در جهت انجام وظیفه عمل می‌کرد و حضور در مسائل سیاسی را یک وظیفه الهی می دانست ، تصریح کرد:اگر ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) و سبک زندگی ایشان را الگوی زندگی خود کنیم، بسیاری از مشکلات کنونی جامعه حل خواهد شد همچنین امام خمینی(ره) با فکر اسلامی و انقلابی جایگاه ، منزلت و تداوم انقلاب اسلامی را پیش بینی کردند وتمام مردم و مسئولین برای ادامه راه صحیح امام(ره) با رهبری مقام معظم رهبری باید بر راه ایشان پایبند باشند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد:امام(ره) هیچگاه در مسیر پیشبرد اهداف نهضت متوسل به گروه ها و جناح های سیاسی نمی شد؛ بلکه در بستر انقلاب اسلامی به همه آنها توصیه می کرد اگر می خواهید به این مردم خدمت کنید و بمانید، باید به اقیانوس ملت مسلمان ایران بپیوندید.

کد خبر 1271342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha