حضور بانوان طلبه در اعتکاف علمی

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان گفت: مراسم اعتکاف ویژه طلبه های جوان خانم در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شیروان برگزار شد که ۲۰ نفر از بانوان در آن شرکت کردند.

شهناز همتی- مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این اعتکاف علمی در قالب مطالعه، مباحثه، پاسخ به شبهات، رفع اشکال و غیره به مدت سه روز از شنبه 13 خرداد تا دوشنبه 15 خردادماه در محل مدرسه علمیه الزهرا ( سلام الله علیها ) شیروان در حال برگزاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه سنی شرکت کننده در این مراسم اعتکاف، 18 تا 25 سال بوده که مراسم از ساعت هفت صبح شروع می شود و تا 16 عصر ادامه دارد.

 

همتی عنوان کرد: این طرح در راستای ارتقای تحصیلی طلاب است که با جمع شدن کنار هم به رفع ایرادات، کمک درسی و ضعف نقاط درسی خواهند پرداخت.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان بیان کرد: با توجه به امتحانات پایان ترم تحصیلی، این طرح در افزایش آموزه های علمی طلاب و ارتقاء سطح آنان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

این مدرسه علمیه در شهرستان فعالیت خود را از سال 72 آغاز کرده که تاکنون 250 طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند و اینک 75 طلبه مشغول به تحصیل هستند.

 

 

کد خبر 1271379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha