مسابقات قرآنی مدهامتان گام موثر کانون های مساجد برای اشاعه فرهنگ قرآنی است

صالحی با بیان اینکه مسجد باقر العلوم(ع) خوسف تبدیل به یک پایگاه قرآنی شده است، گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان گام موثر کانون های فرهنگی هنری برای اشاعه فرهنگ قرآنی است.

حسین صالحی - روابط کانون فرهنگی هنری علقمه خوسف- در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: هر هفته در محل مسجد باقرالعلوم خوسف سه شنبه های قرآنی تدارک دیده شده است.

 

وی  با بیان اینکه گروه سرود سردار دل‌ها در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی اجرای فعالی در مکان های مختلف دارند، افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی هر روز حکمت های نهج البلاغه بعد از نماز ظهر و عصر و ترجمه و تفسیر قرآن هم هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه ریزی شده است.

 


صالحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد، گفت: مسجد باقرالعلوم(ع) خوسف تبدیل به یک پایگاه قرآنی شده است و چند مرحله کلاس صوت و لحن، آموزش مداحی، مکبری و سه شنبه های قرآنی با حضور نوجوان و جوانان و بانوان برای قرائت قرآن و رفع اشکال در دستور کار است.

 


وی از حضور بیش از 40 نفر در برنامه های قرآنی کانون خبر داد و افزود: تعدادی از اعضای کانون برای شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کرده اند.

 


رابط کانون فرهنگی هنری علقمه خوسف با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان اقدام خوب کانون های مساجد و گام موثری برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی است که از سال‌ها گذشته رواج داشته است، عنوان کرد: همچنین این کانون به مناسبت دهه کرامت جشن ویژه بانوان و دختران برگزار کرده و جشن مولودی خوانی همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) برگزار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1271392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha