مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در۲۰۰ بقاع متبرکه مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام حیدری جناسمی ازبرگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) وقیام ۱۵ خرداد در ۲۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: تبیین اندیشه های امام راحل از سوی سخنرانان و وعاظ مراسم های عزاداری زائرین و مجاورین امامزادگان استان مورد است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی-مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز(۱۳خرداد) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵خرداد اظهار کرد: خدای متعال را شاکریم که شخصیت بی نظیری همچون امام خمینی(ره) را به ما عطا کرده است.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی بیان کرد: امسال در ۲۰۰امامزاده و بقاع متبرکه مازندران مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد به همراه مداحی، قرائت ادعیه و قرآن و نشست های بصیرتی برگزار خواهد شد.

 

وی از امام راحل بعنوان رهبر سياسي جهان اسلام یاد کرد و خاطرنشان شد: فعالان سیاسی و فرهنگی که می خواهند بر اساس موازین انسانی و اسلامی کار کنند، لازم است اندیشه های امام خامنه ای (مدظله) و امام راحل را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فردی جامع و فقیه، فیلسوف و عارف بود، گفت: طی چهل و چهار سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، تحولات سیاسی و مبارزه با فساد و تباهی در کشورهای اسلامی شاهدیم که نشأت گرفته از تفکرات این عالم فقید است.

کد خبر 1271426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha