اعزام یک هزار ملایری به  حرم امام راحل در ۱۴ خرداد

فارسی گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل یک هزار نفر از زائران و عاشقان خمینی کبیر از شهرستان ملایر به حرم مطهر امام راحل اعزام می شوند.

علی اصغر فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی  از زوایای مختلف گفت: امام خمینی (ره) توانست روح خمودگی را از کالبد دینداران بی‌تفاوت خارج و جانی دوباره  در روح مجاهدان حق بدمد.

 فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امام خمینی با قیام خود  اسلام را روحی دوباره ببخشد افزود: ایشان با درایت و شجاعت و تقوا و دینداری واقعی احکام اسلام را  را از چنگال پلید سکولاریسم، لیبرالیسم و ... خارج کرده و حکومت اسلامی تشکیل داد.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام ارتحال امام خمینی (ره) در ملایر " برگزاری برنامهای عزاداری ارتجال امتم در مساجد شف حسینیه هاو... در ملایر با همراهی اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 وی فضا سازی شهر و سبیاه پوش کردن خیابان ها در این ایام ، برگزاری نشستهای بصیریتی در پایگاههاو حوزههای بسیج، مساجد و... را از برنامه های این ایام دانست.

فارسی همچنین از اعزام  یک هزار نفر از زائران و عاشقان امام راحل از شهرستان ملایر به حرم مطهر امام (ره) خبر داد و گفت: عاشقان روح الله از اقشار مختلف مردم  در 14 خرداد  در کنار سایر هموطنان حاضر در مرقد امام خمینی یک باردیگر با آرمانهای امام  راحل بیعت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: همچنین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) نیز در مسجد فاطمیه با سخنرانی امام جمعه ملایر برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1271449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha