نمایشگاه نقاشی بانوی هنرمند سرپل ذهاب با عنوان یاد امام(ره)  افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی سمانه صادقی با عنوان یاد امام (ره) به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب ، بمناسبت سالروز ارتحال امام (ره) نمایشگاه نقاشی رنگ روغن خانم سمانه صادقی از بانوان هنرمند شهرستان سرپل ذهاب با عنوان یاد امام (ره) در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر با حضور صدراله بابلی فرماندار و جمعی از مسئولان و هنرمندان سرپل ذهاب افتتاح شد.

 

براساس این گزارش، در ابتدای برنامه خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سرپل ذهاب با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) گفت : نمایشگاه نقاشی رنگ روغن مجموعه ای از آثار خانم سمانه صادقی است که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شده است و لازم است از زحمات ایشان برای تولید آثار هنری تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین، صدراله بابلی با تسلیت رحلت امام (ره) خاطر نشان کرد : هنر بهترین راه حفظ و انتقال ارزش ها است و هنرمندان شهرستان تلاش ویژه و قابل توجهی در حوزه خلق ارزش های حماسی و دینی داشته اند.

 

فرماندار سرپل ذهاب  افزود : حضور فعال اصحاب فرهنگ و هنر در مناسبت های مختلف ملی و دینی از جمله شهدای ۱۶ اسفند ، روز شهید ، عملیات بازی دراز و مراسم رحلت حضرت امام (ره) نمونه ای از این تعهد انقلابی است.

 

گفتنی است ،در ادامه نمایشگاه توسط فرماندار و با حضور مسئولان و هنرمندان افتتاح شد.


 

کد خبر 1271480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha