ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت آغاز شد

ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) از دهه دوم خردادماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا (ع) ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران ۸ تا ۱۵ سال از دهه دوم خردادماه در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت آغاز شد.



بنابر گفته حسین مقدم‌كیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) «این دوره به صورت حضوری و مجازی با جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی و توجه به استعدادهای قرآنی، رشد و شكوفایی نسل نوجوان در عرصه تلاوت، حفظ و موانست با مفاهیم و آموزه‌های كلام وحی برگزار می‌شود

واجدین شرایط برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای طرح ملی تلاوت به نشانی‌ http://www.melitelavat.ir مراجعه كنند.



متقاضیان پس از ثبت‌نام در دوره پیش‌نیاز كه شامل ۱۰ جلسه آموزشی و یك ماهه است، شركت می‌كنند. پس از گذراندن دوره و كسب حدنصاب لازم در آزمون پایانی، در یكی از دو سطح ۱(مقدماتی و به طول پنج ماه) و سطح ۲(متوسطه و به مدت سه سال) پذیرفته می‌شوند.



یادآور می‌شود، طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) از سوی موسسه صراط مشهد با همكاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مركز قرآن كریم آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1271482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha