نزدیکی اندیشه مقام معظم رهبری به امام راحل باعث دوام انقلاب اسلامی شده است

مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ گفت: اکنون نزدیک ترین اندیشه به امام راحل مقام معظم رهبری هستند که توانسته است ما را به ساحل پیروزی برسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، امیرسرتیپ ناصر آراسته مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ عصر امروز شنبه(۱۳ خردادماه) در مراسم آیین اختتامیه نمایشگاه اسناد تاریخی قیام خونین 15خرداد سال 42 ورامین گفت: شهدای 15خرداد دکترای نظامی و جامع شناسی نداشتند اما سرآغازگر نهضتی شدند که بصیرت دینی این عزیزان پایه گذار آن بود.
وی افزود: بصیرت دینی بینش سیاسی به همراه دارد و این بینش سیاسی چون به شکل عملی شکل گرفت باعث بوجود آمدن قیام خونین 15خرداد در دشت ورامین گردید و منجر به ظهور انقلاب اسلامی در عصر حاضر شد.
امیر سرتیپ آراسته 15خرداد آغاز بینش های سیاسی در ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: قیام 15خرداد منجر به انقلاب اسلامی و سپس دفاع مقدس شد و وقتی دقیق تر به این رشادت در سال 42 نگاه می کنیم شهیدان این حماسه فقط و فقط هدف الهی داشتند و بدون دریافت امتیازی حماسه ساز شدند.
مشاور نظامی مقام معظم رهبری ادامه داد: امام خمینی(ره) هیچگاه دوره های نظامی را طی نکردند اما وقتی در دستورات این فقیه اندیشمند متمرکز می شویم می بینیم تمامی دستورات برگرفته از متن دین و کامل بود و بنا به سیره و روش کاری ایشان باید هر لحظه بایدآماده تهاجم دشمن باشیم تا بتوانیم پیروز شویم.
وی توکل بر خدا را یکی از شاخصه های اصلی امام در زندگی شخصی و سیاسی دانست و عنوان کرد: امام خمینی(ره) دستورات صادر می کردند و در همه دستورات توکل بر خدا را کلید نهایی پیروزی می دانستند و اکنون نیز نزدیک ترین اندیشه به امام راحل مقام معظم رهبری هستند که توانسته است ما را به ساحل پیروزی برسانند.
امیر سرتیپ آراسته به افتخارات کشور در انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ناوگروه دریایی ایران که چندی پیش از سفر دور دنیا با افتخار به کشور بازگشت، باعث حیرت جهانیان شد و بسیاری از مدعیان ساخت تجهیزات نظامی در ساخت این ناوگروه مانده اند و این نتیجه علم ایرانی است که رهبری معظم انقلاب آنرا هدایت نمود.

کد خبر 1271513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha