شخصیت امام راحل برای جوانان معرفی شود

مرحبا گفت: شخصیت امام خمینی(ره) برای جوانان تبیین و معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، غلامرضا مرحبا امروز(شنبه، ۱۳ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که در محوطه اداره آموزش و پررورش این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: امام خمینی(ره) با دستان خالی و نفوذ کلام در قلب مردم جای گرفت و با همراهی آنان انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با بیان‌اینکه امام خمینی(ره) از سال ۱۳۴۲ فریاد ظلم ستیزی و بی‌عدالتی را سرداد، افزود: امام راحل انقلاب را با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی آغاز و سرانجام انقلاب در سال ۱۳۵۷ به نتیجه رسید و طومار طاغوت در هم پیچید.

 

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه‌ای امام راحل از خانه‌ای کوچک در جماران به قلوب میلیون‌ها انسان در سراسر جهان راه یافت، گفت: بیداری امت اسلامی و ملت‌های آزادیخواه از برکات انقلاب اسلامی است.

 

مرحبا با بیان‌اینکه امام خمینی(ره) انسانی رئوف و مهربان، خداجو و نترس بودند، اظهارکرد: امام راحل یار و یاور و پشتیبان نیازمندان و فقرا بودند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای جوانان تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم تشیع امام خمینی(ره) بزرگترین تشیع جنازه در تاریخ است، ادامه داد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع امام راحل، نشان از عشق و ارادت ملت به ایشان بود.

 

مرحبا در پایان با بیان‌اینکه تنها راه نجات کشور برگشت به تعالیم ناب اسلامی است، خاطرنشان‌کرد: امام خمینی(ره) با تکیه بر تعالیم ناب اسلامی در مسیر عزت و اقتدار کشور گام برداشت و ما نیز باید اینگونه عمل کنیم.

 

عنایت رضایی‌پور نیز در این مراسم با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،اظهارکرد: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه سبک و سیره زندگی امام خمینی(ره) توسط رهبر معظم انقلاب تبیین می‌شود، افزود: مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

 

وی تصریح‌کرد: عظمت و گستردگی برکات و نتایج انقلاب اسلامی و شخصيت امام راحل، منشا تحولات بزرگی جهان و ایران شده و این اثرگذاری تداوم دارد.

 

رضایی‌پور به جنگ دشمنان در عرصه‌های مختلف علیه انقلاب و ملت ایران اشاره کرد و گفت: معلمان آینده‌سازان کشور که دانش‌آموزان هستند را از توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

 

گفتنی است، مداحی و ذکر مصیبت در سوگ سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد و اجرای سرود از دیگر بخش‌های مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بندر آستارا بود.

کد خبر 1271515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha