وبینار «امام خمینی(ره): یک میراث زنده» برگزار می‌شود

وبینار «امام خمینی(ره): یک میراث زنده» روز یکشنبه (۱۴ خردادماه) با حضور اندیشمندانی از آفریقای شرقی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در کنیا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران امام روح الله موسوی خمینی(ره)، وبینار «امام خمینی(ره): یک میراث زنده» روز یکشنبه (14 خردادماه) با حضور اندیشمندانی از آفریقای شرقی در بستر مجازی برگزار خواهد شد.

این رویداد آنلاین بستری برای بحث و تکریم زندگی، آموزه‌ها و تأثیر ماندگار حضرت امام خمینی(ره) با تمرکز بر کمک‌های ایشان به ایران، جهان اسلام و جنبش‌های عدالت‌خواه اجتماعی جهانی فراهم می‌کند.

ارج نهادن به خاطرات حضرت امام(ره) با برجسته ساختن کمک‌ها و دستاوردهای ارزشمند ایشان، آموزش شرکت کنندگان در مورد آموزه‌ها، ارزش‌ها و اصول امام(ره)، پرورش درک عمیق تر از انقلاب اسلامی و اهمیت آن در شکل دادن به چشم‌انداز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ترویج وحدت، گفت‌وگوی بین ادیان و همبستگی میان شرکت کنندگان، فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی و بررسی ارتباط آموزه‌های امام(ره) در زمینه‌های معاصر و پتانسیل آنها برای تغییرات مثبت از اهداف برگزاری این وبینار است.

سخنرانان این وبینار از میان اساتید آفریقای شرقی به ویژه از کشورها و شهرهای منطقه برگزیده انتخاب شده‌اند.

میراث و رهبری امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، دیدگاه امام خمینی(ره) در باب معنویت و ایمان، دیدگاه امام خمینی(ره) در مورد عدالت و برابری اجتماعی، مقاومت و رهایی در نگاه امام خمینی(ره)، امام خمینی(ره) و تأثیر بین‌المللی ایشان، امام خمینی(ره) برای وحدت و گفتگوی ادیان و ... از موضوعات مورد بررسی در این وبینار است.

شایان ذکر است، این وبینار روز یکشنبه (14 خردادماه) ساعت 10:00 صبح الی 12:00 ظهر از طریق پلتفرم Google Meet برگزار  می‌شود.

کد خبر 1271562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha