آستارایی‌ها در سوگ امام خمینی(ره) عزاداری کردند

در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) جمع کثیری از شهروندان آستارایی در سوگ امام خوبی‌ها به عزاداری خیابانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سی و چهار سال از روزی که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) چشم از جهان فروبست، می‌گذرد ولی در جای جای ایران اسلامی و سایر نقاط جهان سوگواری برای آن رهبر فرزانه همچنان ادامه دارد.

 

جمع کثیری از پیروان و شیفتگان ولایت امروز در سوگ ارتحال امام خمینی(ره)، ضمن برگزاری عزاداری خیابانی با آرمان‌ها و ارزش‌ها‌ی انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با پوشیدن لباس‌های مشکی و با در دست داشتن پرچم‌های عزا و همچنین همراه داشتن عکس‌هایی از امام خمینی(ره) عشق و علاقه خود را یکبار دیگر به آرمان‌های معمار انقلاب اسلامی نشان دادند.

مداحان نیز به زبان‌های فارسی و آذری سوزناک ترین اشعار مذهبی را در رسای معمار انقلاب اسلامی قرائت کردند، و عزادران در حالی که پرچم‌های مشکی را در ماتم از دست دادن رهبر انقلاب خود بر دست داشتند در پیشاپیش دسته عزاداری حرکت می‌کردند.

عزاداران با تشکیل دسته عزاداری از محل سپاه ناحیه آستارا حرکت خود را با سینه‌زنی آغاز کرده و پس از پیمودن حدود چهار کیلومتر به مصلی نماز جمعه رسیده و در مراسم ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کردند.

مردم انقلابی و ولایتمدار این خطه از کشورمان روزها قبل و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر در مغازه‌ها و خانه‌های خود بیرق سیاه نصب کرده و ارادت قلبی خود را به امام مهربانی‌ها نشان دادند.

کد خبر 1271578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha