امام خمینی(ره) با تقوا و تکیه بر خدا در برابر طاغوت ایستاد

حجت الاسلام ارزنده گفت: امامی که کلمه الله بالای سرش نصب بود با تکیه بر خدا از هیچ کس نمی‌ترسید و پاداش این خدا ترسی پیروزی انقلاب اسلامی شد

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده یکشنبه شب همزمان با  مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی  و گرامیداشت شهدای 15 خرداد در مسجد فاطمیه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی در ادامه مسیر انبیای الهی و ائمه اطهار همواره جز علمای برجسته و سر سلسله علمای بزرگ اسلام در قرن معاصر است.

 امام جمعه ملایر با گریزی به شخصیت معنوی و عرفانی و امام خمینی  تصریح کرد:زمانی که ایشان در برابر طاغوت ایستاد نه خیل عظیم این جمعیت، نه سپاه پاسداران، نه ارتش و نه بسیجیان را پشت سر خود داشت بلکه یکه و تنها این مبارزه را آغاز کرد و تنها پشتیبانش خدا بود.

وی با اشاره  قاطعیت و صراحت امام خمینی در مقابله با ظالمان گفت : ایشان نه در مسائل کلی و نه مسائل جزئی در مقابل ظلم کوتاه نمی‌آمد و در مقابل آمریکایی که هیچ کس جرات مقابله با آن را نداشت   فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند .

وی با اشاره به اینکه این شجاعت و  درایت برگفته از تقوا  و خدا ترس بودن امام بود.افزود: امامی که کلمه الله بالای سرش نصب بود با تکیه بر خدآ  از هیچ کس نمی‌ترسید و پاداش این خدا ترسی پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه ملایر به دیدگاه عالمان بزرگی چون مرحوم آیت الله گلپایگانی  در خصوص ابعاد شخصیتی امام خمینی اشاره کرد و افزود:  معجزه امام خمینی پیروزی انقلاب اسلامی بود و مهمتر از پیروزی انقلاب و معجزه اصلی ایشان انقلاب درونی مردم ایران بود.

وی تصریح کرد: نتیجه این انقلاب درونی تقدیم 230 هزار شهید در دوران دفاع مقدس بود که با لبیک به ندای امام  تا پای جان از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه خلف صالح امام امروز  ادامه دهنده مسیر و راه امام راحل است افزود: ایشان در  تمام  طوفان‌ها و فتنه هایی که بعد از امام برای انقلاب به وجود امده توانسته  این کشور را مدیریت کند و این انقلاب را به سر منزل مقصود برساند و وجود ایشان به عنوان جانشین امام از عنایات خدا برای ملت ایران است.

کد خبر 1271632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha