خطر تحریف امام(ره) و راه و خط ایشان همچنان جدی است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی تصریح کرد: خطر تحریف امام(ره) و راه و خط ایشان به عنوان معمار و معیار انقلاب اسلامی، همچنان جدی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی لیالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم اظهار داشت: در سال های اخیر، افراد و جریاناتی کوشیده اند که به تحریف امام (ره) و اندیشه و خط امام(ره) بپردازند و این در حالی است که در همین سال ها رهبر معظم انقلاب، بارها نسبت به این خطر هشدار داده و نگرانی خودشان را ابراز داشته اند.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی تصریح کرد: خطر تحریف امام(ره) و راه و خط ایشان به عنوان معمار و معیار انقلاب اسلامی، همچنان جدی است.

 

وی افزود: حضرت امام(ره) حقیقتاً یک فقیه، فیلسوف، اندیشمند، مجاهد و شخصیت جامعی بودند که موفق به تأسیس نظام جمهوری اسلامی شدند و از سوی دیگر به لطف الهی موفق شدند که تفکر انقلاب اسلامی را در همه جای دنیا نشر دهند.

 

وی همچنین گفت: امام عظیم الشأن در واقع معمار انقلاب است و کلام و سیره و راه ایشان همان طور که مقام معظم رهبری نیز به صراحت فرمودند، راه و هدف ماست و ما باید هر چه بیشتر و بهتر در تبیین شاخصه های گفتمان امام (ره) بکوشیم و از آن سو با بصیرت لازم، مراقب جریانات و افرادی باشیم که به دنبال تحریف امام و خط ایشان هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نوع رفتار و اندیشه امامین انقلاب، معیار ارزشیابی و صحت سنجی رفتار و گفتار مسئولان و کارگزاران نظام و دیگر شخصیت هاست و لذا ما اگر می خواهیم که گفتمان انقلاب اسلامی تداوم یافته و جامعه از برکات آن منتفع شود، چاره ای جز حرکت بر این مدار نداریم. وی گفت: وقایع سال ها و دهه های اخیر نشان داد که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با وجود مظلومیت اما مقتدر و اثرگذار به راه خود ادامه می دهد و ان شاءالله در عصر غیبت، زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) خواهد بود.

کد خبر 1271643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha