دشمنان به شدت از تبیین اندیشه های امامین انقلاب واهمه دارند

حجت الاسلام کاظم لو گفت: هرگاه ما راه و روش امام را فراموش کنیم به بیراهه خواهیم رفت و این امر تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتشار اندیشه‌ های های امامین انقلاب، را دوچندان می کند چراکه دشمنان به شدت از آن واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو - مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین- با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و رهبر قیام خونین ١۵ خرداد، حضرت امام خمینی(ره)، منادی وحدت، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، استقلال خواهی و استکبار ستیزی را تسلیت عرض می کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) به ملت ها همبستگی و قیام در برابر ظلم و ستم آموخت و در طول دوران رهبری انقلاب و جنگ به وضوح محسوس بود که دست در دست ولی خدا دارد و تمام فرامین او عطر الهی و عبودیت می دهد.

 

وی عنوان کرد: امام به امت ایران معنای لا خوف علیهم و لایحزنون را یادآور شد تا در مقابل ظلم طاغوت ترسی نداشته باشند و در مقابل پیکرهای بی جان عزیزان شان که برای مبارزه با ظلم شاه و بعد ها در جنگ تحمیلی برمی گشت، لا یحزنون باشند.

 

حجت الاسلام کاظم لو اعلام کرد: کلام امام آنقدر واضح، صریح و بیدارگر بود که طاغوتیان و اربابانشان همیشه از انتشار آن خوف داشتند و حتی امروزه بعد از گذشت سال ها از ارتحال آن امام بزرگوار هنوز به فرموده مقام معظم رهبری این جانشین برحق، کلام امام مانند قطب نماست، پس هرگاه ما راه و روش امام را فراموش کنیم به بیراهه خواهیم رفت و این امر تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتشار اندیشه‌های های امامین انقلاب، را دوچندان می کند چراکه دشمنان به شدت از آن واهمه دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران استان قزوین با نثار درود و صلوات به روح ملکوتی امام خمینی(ره) و میثاق مجدد با جانشین بر حق آن امام، سالروز رحلت امام خمینی (ره) را به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت عرض می کند.

کد خبر 1271664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha