آغاز حکومت جمهوری اسلامی  و ایستادن در مقابل طاغوت در۱۵ خرداد شکل گرفت

احمدزاده گفت: آغاز حکومت جمهوری اسلامی و حرکت به سمت توحید، خداپرستی و ایستادن در مقابل طاغوت در روز ۱۵ خرداد ماه شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز (۱۵ خرداد ماه) در جمع مردم شهرستان گچساران که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر به مناسبت گرامی داشت قیام پانزده خرداد حضور پیدا کرده بودند، اظهار کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد به این دلیل اهمیت دارد که آغاز حکومت جمهوری اسلامی و حرکت به سمت توحید و خداپرستی و ایستادن در مقابل طاغوت در این روز شکل گرفت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه اسرائیل در زمان حکومت طاغوت برای شاه ایران تصمیم‌ می‌گرفت، گفت: حضرت امام خمینی(ره) علیه اسرائیل در مدرسه فیضیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت و به همین دلیل نیروهای شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و جمعی از طلاب و روحانیون که سمبل آزادی‌خواهی بودند را به شهادت رساندند.

 

وی با بیان اینکه بعد از این حادثه، سربازان شاه حضرت امام خمینی(ره) را دستگیر کردند و خبر دستگیری امام(ره) که به گوش مردم رسید به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند، افزود: مردم ورامین هم مانند سایر نقاط ایران در میدان حاضر شدند، مردم پیشوا کفن‌ پوش تجمع کردند که سربازان رژیم پهلوی آنها را به گلوله بستند و قیام ۱۵ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ماند.

 

احمدزاده به گردنه‌ها و توطئه‌هایی که جمهوری اسلامی طی این سال‌ها از آن عبور کرده اشاره کرد و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است، بنابراين دشمن هر اندازه فتنه و توطئه به راه بیندازند، ملت ایران در میدان خواهند ماند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سفر دولت به استان اشاره و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک میزبان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های تحول‌زایی برای استان در نظر گرفته شده، گفت: برخی از این کارهای بزرگ در شهرستان گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

کد خبر 1271686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha