طرح شهید همت در استان بسیار تاثیرگذار بود

رحیمی بیدک در آیین تجلیل از معلمان ابتدایی شهرستان کهگیلویه از حضور مولفان کتب درسی در استان و اثرگذاری در طرح شهید همت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «جلال رحیمی بیدک» گفت: مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه یکی از مدیران موفق در برگزاری طرح و برنامه های آموزش و پرورش استان است که بیشترین ساعات کارگاه آموزشی را در سطح استان برگزار کرد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویرحمد، استفاده از پتانسیل معلمان شهرستان کهگیلویه را در سطح کشور مطرح کرد و افزود:با توجه به ظرفیت خوبی که در معلمان ابتدایی شهرستان دیدیم دو مدرس کشوری از کهگیلویه داریم که در سطح کشور حرف برای گفتن دارند.

 

وی از بازدید بی سابقه مدارس ابتدایی گفت: با استفاده از ظرفیت سرگروه های آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی و همکاران پرتلاشم در آموزش ابتدایی از مجموعه ۱۷۱۵ آموزشگاه ابتدایی در استان بالغ بر۱۴۰۰ دبستان را به صورت حضوری بازدید به عمل آمد‌.

 

رحیمی بیدک اظهار کرد: برای اولین بار ۳نفر از مولفین کتب درسی ابتدایی را به استان دعوت کردیم و کارگاه های تولید مدرس بومی تشکیل دادیم.

 

وی ضمن انتقاد از مولفین کتب درسی مطالعات اجتماعی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن۲۰درصدنفت، ۲۵درصد گاز کشور، ۱۰درصد آب های روان، هیچ گونه نماد و علامتی بر روی نقشه کشوری بر نمایش دادن استان ما به سایر دانش آموزان وجود نداشت که به صورت مکتوب این اعتراض به وزارت انتقال داده شد و از سال آینده شاهد تغییراتی در این کتاب خواهیم بود.

 

معاون آموزش ابتدایی دارا بودن نیروهای جوان و پر انرژی در شهرستان کهگیلویه را مزیت بالایی خواند و گفت:در دبستان تحولی حضرت اسماعیل دهدشت کارهای اساسی و پایه ای بی نظیری صورت گرفت که به واسطه ی استفاده از ظرفیت و پتانسیل معلمین و جوانان انقلابی انجام گرفت و این دبستان الگوی خوبی برای سایر آموزشگاه های سراسر استان است.

 

رحیمی بیدک طرح یار مهربان را استان فعال خواند و اظهار کرد: این طرح در چند منطقه با تجهیز کتابخانه ها اجرا شد و در سال آینده گسترش می یابد.

 

وی طرح شهید همت را مهمترین طرح در سطح استان دانست و خاطر نشان کرد: در طرح شهید همت کارگاه های دانش افزایی و مهارتی برای معلمین جدیدالورود نهضت سواد آموزی، طرح امین، ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که این طرح از مهمترین طرح های آموزش و پرورش می باشد.

کد خبر 1271722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha