نظرات اسلام هراسانه عضو شورای شهر در مسجد «بوستون» به چالش کشیده می‌شود

متولی مسجد «بوستون»، یکی از اعضای شورای شهر را که به دلیل پست های تاریخی خود در فیس بوک علیه اسلام از سمت خود برکنار شده است، به چالش می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lincolnshireworld»، متولی مسجد «بوستون»، یکی از اعضای شورای شهر را که به دلیل پست های تاریخی خود در فیس بوک علیه اسلام از سمت خود برکنار شده است، به چالش می‌کشد.

 

«مایک گیلبرت»، عضو شورای شهر بوستون به دلیل پست های اسلام هراسانه خود در فیس بوک در جام جهانی قطر، جنجال آفرین شد.

 

گیلبرت در جلسه شورای شهر در 22 می، نژادپرستانه بودن این پست ها را رد کرد و  مدعی شد که با این پست‌ها در حقیقت جنبه هایی از دکترین اسلامی را برجسته کرده است.

 

جامعه سکولار ملی به دفاع از گیلبرت اقدام کرد و به اعضای شورا نامه نوشت و تأکید کرد که دیدگاه‌های انتقادی درباره اسلام یا هر ایدئولوژی نباید به طور خودکار نفرت‌انگیز تلقی شود و ادعا کرد که نام گیلبرت به‌طور ناعادلانه لکه‌دار شده است.

 

استاندار بوستون در آن زمان با مدیر مسجد و مرکز اسلامی بوستون، عبدالحمید قریشی، که نظر خود را در مورد پست‌های فیس بوکی گیلبرت ارائه کرده بود،صحبت کرد.

 

قریشی گفت: درک من از نظرات بیان شده این است که آنها به جای واقعی بودن، حدسی و فرضی هستند.

 

وی افزود: من دوست دارم با آن شخص بنشینم و بپرسم این واقعیت ها کجا وجود دارد و او چگونه به این نتایج رسیده است؟

 

متولی مسجد بوستون گفت: دوست دارم از این فرد دعوت کنم که به مسجد بیاید بزند و نظرات بیان شده خود را به طور علمی و بر اساس دانش ( اگر وجود داشته باشد) مطرح کند.

کد خبر 1271754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha