مستند نادر ابراهیمی در رادیو ایران

مستند نادر ابراهیمی، نویسنده، پژوهشگر و فیلمساز ایرانی و عاشق میهن در رادیو ایران، گروه فرهنگ و تمدن ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رادیو ایران، مستند نادر ابراهیمی، نویسنده، پژوهشگر و فیلمساز ایرانی و عاشق میهن در رادیو ایران، گروه فرهنگ و تمدن ساخته شد. این مستند چند بخش دارد و در انتها، مخاطب شناخت خوبی از موضوع پیدا می کند.

 

مستند برپایه چند پرسش از دِل مردم ساخته شده است. از مردم کوچه و خیابان پرسیده شده: برای شناخت یک فرد از کجا شروع می کنیم؟ بعد از پاسخ های مردم درباره چهره این مستند پخش که عاشق ایران و در جبهه ی فرهنگی برای انقلاب قدم های مهمی برداشته پخش می شود.

 

 

بخش دوم مستند: چه کسانی درباره او صحبت می کنند؟ بعد از این سوال شما صدای افرادی را می شنوید که تاریخ ایران را دگرگون کردند. افرادی چون:اکبر عالمی,عباس کیا رستمی و... این بزرگان همه درباره چهره این مستند صحبت می کنند. در بخش بعد و در ادامه تاثیر آثار اورا از زبان هنرمندان می شنویم و در پایان این بخش صدای همسر او را خواهید شنید.

 


فرزانه منصوری روایتگر اشک های نادر ابراهیمی برای ترانه ایران علی نوری (سفر بخاطر وطن) می شود. در پایان بخشی از کتاب یک عاشقانه آرام خوانده می شود. این مستند تقدیم می شود به نادر ابراهیمی که بسیار میهن دوست بود و تاثیر شگرفی در ادبیات و هنر ایران زمین برجای گذاشت. این مستند امروز با گویندگی زکیه کشکولی،نویسنده و تهیه کنندگی زهره سربازی،ساعت ۲۲ از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1271762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha