تعامل حوزه های علمیه و کانون های مساجد در برنامه های تربیتی

اسکندری از اعلام آمادگی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان برای همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در برنامه های تربیتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سکینه اسکندری، معاون فرهنگی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به اینکه هشت مدرسه علمیه خواهران در استان زنجان فعالیت می کند گفت: مدارس علمیه الزهرا و خدیجه کبری در سطح 2 و مدرسه نورالزهرا در سطح عالی طلبه پذیرش می کند همچنین در شهرستان های ماهنسان، ابهر، هیدج، خرمدره و قیدار نیز حوزه های علمیه خواهران فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه از دوران کرونا فعالیت در فضای مجازی در مدارس علمیه قوت گرفت، گفت: فعالیت در فضای مجازی در موضوعات آموزشی و اطلاع رسانی همچنان ادامه دارد.

 

این مسئول به مشاوره مبلغان دینی از طریق مرکز تخصصی نورالزهرا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عمده فعالیت حوزه های علمیه تبلیغی است و از طریق مرکز نیکوکاری که در اختیار داریم مشاوره با خانواده های آسیب پذیر در دستور کار ما قرار گرفت.

 

اسکندری به ارائه مشاوره به 500 خانوار آسیب پذیر در سال 1400 اشاره کرد و گفت: دوره های مشاوره با همکاری کمیته امداد استان زنجان انجام شد.

 

به گفته معاون فرهنگی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان زنجان، این مجموعه آمادگی خود را برای تعامل با کانون های فرهنگی و هنری مساجد اعلام می دارد و امیدواریم بتوانیم از دوره های آموزشی کانون های مساجد نیز استفاده کنیم.

کد خبر 1271774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha