برگزاری مسابقات استعداد یابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ در خانه های احسان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در خانه‌های احسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ابوذر صناعی نیا» امشب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد، اظهار کرد: آغاز ثبت نام این مسابقات از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۵ خرداد ماه سال جاری در پنج محله کمتر برخوردار با هدف شناسایی استعدادهای برتر و پیشرفته در حوزه فوتبال خیابانی در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال، برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مذکور در ابتدا به صورت گروهی و در مرحله بعد به صورت حذفی و با حضور ناظرین محلی، استانی و کشوری و با ثبت سیستمی ریز اطلاعات بازیکنان و بازی ها و نیز قرعه کشی اتوماتیک در سامانه ۳jam.ir انجام می شود.

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محلات مادوان سفلی، شهرک امام حسین(ع) در شهرستان بویراحمد، محلات لبنان و شهید کیامرثی در شهرستان گچساران و محله گلزار شهدا شهر دهدشت محلات هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ هستند.

 

گفتنی است، مسابقات فوتبال خیابانی (یادواره شهدای پانزده خرداد) توسط بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، شرکت نفت پارس، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونت اجتماعی و امور استان‌های این ستاد در سراسر کشور انجام می شود.

کد خبر 1271811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha