کسب رتبه برتر اداره فرهنگ و ارشاد کاشان در استان اصفهان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از کسب رتبه برتر این اداره در ارزیابی شاخص های اختصاصی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در ارزیابی شاخص های اختصاصی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ رتبه برتر استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: بی تردید احراز این موفقیت متوالی در چهار سال اخیر، گواه صادقی بر تلاش و سخت کوشی همکاران بزرگوار و رئیس سابق اداره در ارتقای کمی و کیفی مأموریت های محوله است که باید قدردان تلاش آن بزرگواران بود.

 

ضابطی افزود: محوریت یافتن شاخص های کیفی در کنار شاخص های کمّی می تواند در سنجش فرایندها و تلاش های ارزشمند همکاران تأثیر گذار و سبب ارتقای رفتار و اخلاق سازمانی آنان باشد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان، تصریح کرد: نگاه نظارتی بر مراکز فرهنگی و فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان به منظور رعایت اصول و آیین نامه های ابلاغی و منشورهای اخلاقی و عفاف و حجاب، حمایت و هدایت مراجعه کنندگان و مخاطبان در قرار گرفتن زیر چتر حمایتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دریافت مجوزهای لازم، رضایت خداوند، مردم شریف دارالمؤمنین کاشان و مسئولان بالادستی شهرستانی از جمله اولویت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در دوره جدید مدیریتی است.

 

ضابطی ادامه داد: امیدوارم با همراهی همکاران زحمت کش و جامعه فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان شاهد تداوم، استمرار و تکرار این موفقیت در سال های آتی باشیم.

کد خبر 1271824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha