کلاس های قرآنی دارالقرآن حضرت زهرا(س) میزبان دانش آموزان

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و با هدف پرکردن ایام اوقات فراغت دانش آموزان، ثبت نام کلاس های تابستانه درالقرآن حضرت زهرا(س) آغاز شد.

محمد محمدزاده قانعی- مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا کلاس های آموزشی و قرآنی همه روزه برای جوانان، نوجوانان و بزرگسالان خواهر و برادر برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این کلاس ها در زمینه های نقاشی، خوشنویسی، ثروت آفرینی حلال، تربیت فرزند، شباب الرضا(ع)، آیات کوتاه و احادیث ویژه کودکان مهد همراه با بازی و قصه، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید، حفظ موضوعی و تفسیر مفهومی و کاربردی برگزار می شود.

 

محمدزاده قانعی از برگزاری هر روز  جزء خوانی قرآن کریم در ماه  مبارک رمضان در این دارالقرآن خبر داد و عنوان کرد: همچنین تفسیر مبارکه سوره محمد (ص)،  شروع و برگزاری یک دوره کلاس روخوانی و روانخوانی، ۱۴ جلسه از ۲۶ فروردین الی ۲۶ خرداد و برگزاری سفره افطاری در دارالقرآن حضرت زهرا(س) از اقدامات انجام شده در سه ماهه امسال بوده است.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان بیان کرد: برگزاری جشن نماز و اجرای برنامه متنوع همراه با بازی و جایزه از سایر اقدامات برای این مکان قرآنی بوده است.

 

محمدزاده قانعی بیان کرد: امسال برنامه ای با کمیته امداد امام برگزار و اجرا شد و قرار داد برای همکاری و شرکت کودکان تحت نظر کمیته امداد بسته شد.

کد خبر 1271894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha