آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار

حجت الاسلام صادقی فر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه سنگینی در بخش فرهنگی برعهده دارند و آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار به شمار می رود.

حجت الاسلام حسین صادقی فر- امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار مساله مهمی است که باید در جامعه به این مساله توجه شود و همه ما دغدغه انتظار فرج داشته باشیم.

 

وی افزود: امروز جوانان ما از بسیاری از ارزش های انقلابی و اسلامی دور شده اند و باید به صورت چهره به چهره و همنین به واسطه فضای مجازی در این بخش فرهنگ سازی گسترده انجام شده و ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی را در جامعه به عنوان زیربنای نظام به جوانان ارائه کنیم.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا با بیان اینکه در برخی موارد برداشت ناصحیح و درست از مهدویت موجب شده است که دچار خسران شویم؛ خاطر نشان کرد: باید در این راستا بواسطه کانون مساجد به عنوان نهاد فرهنگی در این بخش وارد و اطلاعات درست به جامعه ارائه شود.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه سنگینی در بخش فرهنگی برعهده دارند و آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار است.

 

وی افزود: باید با شناخت درست روایت صحیح در مهدویت و فرهنگ انتظار و همچنین جلوگیری از رشد و نمو احادیث جعلی که قارچ گونه در جامعه در حال رشد است؛ به کمک فرهنگ مهدویت شتافته و در این بخش جوانان و نوجوانان جامعه را با این فرهنگ آشنا کنیم.

کد خبر 1271902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha