حضور باشکوه هموطنان در مراسم ارتحال امام نشان از عمق حکمت و بصیرت ملت ایران دارد

شعبانی با بیان اینکه حضور با شکوه اقشار مختلف به ویژه نسل نو در مراسم ارتحال امام عمق حکمت و بصیرت ملت ایران را نشان می دهد، گفت: مردم به درستی می دانند دشمن شناسی و بصیرت افزایی مهمترین سلاح در برابر دشمنان است.

مجیدرضا شعبانی- مسئول سازمان بسیج ادارات مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: بضیرت افزایی در بین بسیجیان ادارات مازندران یکی از برنامه های مهم ما در طول سال است که براساس برنامه ریزی در سطح شهرستان های مختلف مازندران اجرایی می شود.

 

وی افزود: ملت ایران علی‌رغم دسیسه‌ها و تحریم‌ها و تنگنا‌ها با برخورداری از حکمت و بصیرتی عمیق در برابر توطئه ها استوار ایستاده اند و حضور در مراسم ارتحال امام عمق حکت و بصیرت ملت ایران بود.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات مازندران با بیان اینکه حضور در سالرزو ارتحال امام و شرکت در این مراسم یکی از برنامه های بصیرتی مهم این ایام بوده است؛ خاطر نشان کرد: در سالروز ارتحال امام یکهزار و 300 نفر از کارمندان بسیجی استان مازندران به مرقد امام اعزام شدند.

 

شعبانی گفت: 350 نفر از ادارات کل و 950 نفر از کارمندان بسیجی ادارات شهرستان های مختلف استان مازندران در مراسم بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد رتحال امام حضور پرشور داشتند که با 14 دستگاه اتوبوس و خودروی شخصی و سواری به این مراسم معنوی و بصیرتی اعزام شدند.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات مازندران افزود: ملت ما در طول انقلاب و در سالهای اخیر با بصیرت، ایستادگی، پشت نکردن به خون شهدا و آرمانهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عزت دنیا و آخرت را برای ایران اسلامی رقم زدند و باید این راه استمرار یابد.

 

وی یادآور شد: اهل بیت ما الگوی بصیرت و بینش بلند ما هستند و باید با الگوبرداری از اهل بیت و ولایت در مسیر انقلاب و ارزش ها ثابت قدم باشیم.

کد خبر 1271925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha