ثبت نام حوزه  علمیه خواهران ملایر تا پایان خرداد ماه تمدید شد

ترکمان اسدی گفت: بثبت نام پذیرش سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه برای علاقه مندان به تحصیل چند ماهی است که شروع شده که ثبت نام در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر تا پایان خرداد ماه تمدید شده است

 پروانه ترکمان اسدی در گفت وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان  ملایر گفت: حوزه علمیه خواهران حضرت زینب ملایر  یکی از حوزه های فعال استان همدان است که در حال حاضر 120 طلبه خواهر در این حوزه مشغول تحصیل هستند.

  مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر  افزود: فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل  در فضاهای فرهنگی و تبلیغی  مانند آموزش و پرورش، سپاه و بسیج، شورای حل اختلاف و یا  به عنوان مبلغ در فضای عمومی جامعه فعالیت  می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر با اشاره به اینکه مدرسه حضرت زینب(س) در همه مناسبت‌ها برای عموم مردم شهر برنامه برگزار می‌کند افزود: این برنامه ها شامل  جشن ها و روضه های شهادت ائمه ،  برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، نشست های بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی، و....  است.

وی با اشاره به اینکه  ثبت نام پذیرش سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه برای علاقه مندان به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران چند ماهی است که شروع شده است  : ثبت نام  در این حوزه نیز امسال تا پایان خرداد ماه تمدید شده است

 وی  با بیان اینکه امسال برای اولین بار برای  سال تحصیلی 402-403از افرادی که دارای مدرک سیکل هستند برای سطح یک نیز پذیرش داریم گفت: متولدین 1/1/1384 و پس از آن  با داشتن گواهینامه اتمام دوره متوسطه اول با حداقل معدل کل 15  میتوانند برای ثبت نام از طریق وبگاهwww.whc.ir و  یا به صورت حضوری برای  تحصیل در این حوزه اقدام کنند و ثبت نام  تا پایان خرداد  ماه ادامه دارد .

 

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب(س) ملایر افزود: همچنین علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه  با مدرک دیپلم نیز می‌توانند از طریق وبگاهwww.whc.ir و  یا به صورت حضوری برای  تحصیل در این حوزه اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه  تربیت بانوان مومن و کارآمد و گسترش فرهنگ دینی و مذهبی درسطح جامعه از مهم ترین اهداف فعالیت های آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران است. افزود: بعد از  ثبت نام و  انجام مصاحبه از بین شرکت کنندگان مقطع دیپلم  این حوزه  پذیرفته شدگان برای تحصیل پذیرش می‌شوند که پذیرش امسال حوزه علمیه حضرت زینب از  مقطع دیپلم  20 نفر خواهد بود .

کد خبر 1271936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha