مسابقه «فردامون» ویژه دختران در زیرکوه برگزار می شود

حجت الاسلام میری گفت: مسابقه «فردامون» با هدف شناسایی استعدادها و توانایی ها برای انتخاب رشته درست در مقطع متوسطه و ورود به دانشگاه ویژه دختران نوجوان در شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی میری-مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: نوجوانی دوران حساس و ویژه ای برای انتخاب سرنوشت و آینده محسوب می شود تا بتوانند شخصیت خود را بشناسند.

 

وی با بیان اینکه مسابقه «فردامون» در زیرکوه برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقه ویژه دختران نوجوان است که در دو مرحله برگزار می شود و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به آدرسrafiqaneh.ir مراجعه کنند.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه عنوان کرد: مسابقه «فردامون» با هدف شناسایی استعدادها و توانایی های برای انتخاب رشته درست در مقطع متوسطه و ورود به دانشگاه ویژه دختران برگزار می شود.

 

حجت الاسلام میری در ادامه گفت: در این مسابقه دختران نوجوان به سوالات و تست های طراحی شده و استاندارد پاسخ می دهند و با استعدادها و علایق خود آشنا می شوند تا بتوانند هنگام انتخاب رشته انتخاب درستی داشته باشند.

 

وی در پایان با بیان اینکه دختران نوجوان تا هشتم تیرماه می توانند در مسابقه«فردامون» شرکت کنند، عنوان داشت: دختران نوجوان با شرکت در این مسابقه می توانند با آینده واقعی خود آشنا شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1271990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha