عشایر دوستداران اهل‌بیت (ع) هستند

حجت‌الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه عشایر دوستداران اهل بیت (ع) هستند گفت: اجتماع عشایر امروز به دشمنان ثابت کرد که نقشه ها و توطئه های آن ها برای برهم زدن ذهن عشایر بی نتیجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در آیین افتتاحیه دومین قرارگاه عملیاتی «فصل استقبال» که در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ برگزار شد، اظهار کرد: در این اجتماع دوستداران اهل بیت (ع) حضور دارند و شعار این جمع و بختیاری های عزیز نیز این است که همچنان پرچم امیرالمؤمنین (ع) در بین عشایر در اهتزاز است.

 

امام‌جمعه موقت اهواز ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) همواره به محرومان کمک می کردند و یاریگر مستمندان و مستضعفان بودند و لذا ما اینجا جمع شدیدم که بگویم همراه و کمک رسان محرومین و عشایر هستیم و ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین (ع) هستیم.

 

وی به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص عشایر اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند «عشایر ذخایر انقلاب هستند» لذا خدمت به محرومان و مستضعفان یکی از خواسته های مهم امام خمینی (ره) بود.

 

حجت‌الاسلام حاجتی به وضعیت زندگی عشایر در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: عشایر در دوران قبل از انقلاب به سختی و بدون امکانات جاده، آب، برق، پزشک و... زندگی خود را طی می کردند اما عشایر امروز به برکت پرچم امیرالمؤمنین (ع) در دورترین نقاط نیز از همه امکانات و خدمات بهره مند هستند.

 

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: سپاه پاسداران از زمان تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به محرومان و عشایر ارائه کرده است که می توان به توزیع هفت هزار ۵۰۰ جهیزیه به زوجین مناطق محروم اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی بین محرومان و نیازمندان از دیگر خدمات سپاه است که در مناسبت های مختلف به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا ۲ هزار میلیارد تومان کمک های مومنانه را بین خانواده های مناطق محروم توزیع کرده اند.

 

حجت‌الاسلام حاجتی بابیان اینکه اسلام ناب محمدی (ص) دین خدمت است افزود: امروز همه مردم و مسئولین چه در سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه، روحانیون در حال خدمت به مردم و محرومان هستند و این خدمات اعتماد را در بین مردم و عشایر غیور نسبت به مسئولان بالا برده است و باعث شده است تا لباس بختیاری لباس شرف و عزت باشد و ایران اسلامی بدور از توطئه های دشمنان و بدخواهان جاویدان بماند.

 

خاطرنشان می شود: آیین افتتاحیه دومین قرارگاه عملیاتی «فصل استقبال» با هدف ارائه خدمات قرآنی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و حقوقی به جامعه عشایری شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

 

کد خبر 1272010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha