هدف‌گذاری سپاه کربلا برای ساماندهی و تربیت قرآنی ۴۶هزار مربی و متربی

سردار مسلمی از هدف‌گذاری سپاه کربلا برای تربیت ۴۶هزار نفر در رشته های حفظ، تفسیر و ... خبر داد و گفت: ساماندهی کادر متخصص قرآنی را در رده های مختلف بسیج که از مردم و برای مردم است پیگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا امروز(۱۸خرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه امروز به واسطه که در حوزه سلبی مسئولیت داریم کار خیلی سخت نیست اما کار ایجابی و فرهنگی باید بیشتر مورد توجه باشد، اظهار کرد: اگر به درستی مبتنی بریک هدف واحد در جبهه فرهنگی حاضر شویم قطعا بخش اعظم از مسئله تامین امنیت استان مرتفع می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر امروز هر کدام از نهادها به ترویج معارف قرآنی و تکریم علمای دین اهتمام داشته باشند در حوزه فرهنگ با مشکلات عدیده ای مواجه نخواهیم بود، گفت: سپاه و بسیج نیز در کنار سایر دستگاه ها و نهادها به دنبال ترویج و تبیین آموزه های ناب قرآنی است.

 

سردار مسلمی از هدف‌گذاری سپاه کربلا برای تربیت ۴۶هزار نفر در رشته های حفظ، تفسیر و ... خبر داد و افزود: ساماندهی کادر متخصص قرآنی را در رده های مختلف بسیج که از مردم و برای مردم است پیگیریم.

 

وی با بیان اینکه امامزادگان بزرگترین مراکز فرهنگی استان بشمار می روند و باید از ظرفیت هزار و ۳۶۱امامزاده واجب التعظیم استان برای ترویج فرهنگ نورانی نماز و قرآن بهره گرفته شود، گفت: بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج استان نیز به دنبال ترویح فرهنگ قرآن و نماز هستند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه هرجا به مردم اعتماد کردیم و به آنها مسئولیت دادیم موفق بودیم، اذعان کرد: معتقدیم برای ترویج فرهنگ قرآن باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

کد خبر 1272013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha