انجام مسئولیت ها امانت الهی بر دوش همگان است

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به اینکه همه ما در انجام وظایفی که بر دوش داریم امانتدار هستیم، گفت: در حفظ امانت های الهی باید کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۸خرداد) در برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جمع کارکنان بنیاد با اشاره به آیه ای از سوره یاسین که خدای متعال فرموده است: «ای بنی آدم از شما تعهد گرفتیم به خدا و رسولش اعتماد داشته باشید و دوم اینکه امانتدار دین باشید»؛ اظهارداشت: همه ما در این دنیا امانتدار هستیم و باید در حفظ امانت های مختلف هوشیار باشیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان افزود: امروز مسئولیتی که در زمینه های مختلف بر دوش داریم امانت است و باید تلاش کنیم امانتدار خوبی باشیم.

 

وی با بیان اینکه همه ما باید روزی امانتی را که خداوند به دست ما داده است پاسخگو باشیم، گفت: باید در حفظ امانت های الهی کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه بی حجابی کفر و جنگ با خداست، عنوان کرد: دختران ما نزد ما امانت هستند، باید در حفظ این امانت کوشا بود.

 

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر رسالت همگانی است، تصریح کرد: باید در انجام خوبی ها و نهی از منکرات به وظیفه خود عمل کنیم.

 

حجت الاسلام  هاشمی بیان کرد: هر کسی در هر جایگاهی در کار و وظیفه ای که بر دوش دارد اگر کوتاهی کند آن فرد خائن محسوب می شود، باید نسبت به حفظ اسرار مردم و بیت المال حساسیت داشته و خداترس باشیم.

کد خبر 1272020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha