برگزاری آیین اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی و تجسمی " طلوع خرداد " در  قرچک

مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه خوشنویسی و تجسمی" طلوع خرداد " با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ، مسئولین انجمن هنرهای تجسمی و خوشنویسان در نگارخانه فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک صبح امروز پنجشنبه(۱۸خردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این اداره به مناسبت شصتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا اقدام به برگزاری چهارمین یاوداره فرهنگی هنری طلوع خرداد در چهار بخش تجسمی و خوشنویسی، تئاتر خیابانی ، سرود و شعر نموده است.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه از ۱۱ الی ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ بمدت یک هفته  در نگارخانه فرهنگ واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک دایر بود.

برزگر در پایان بیان داشت: در پایان این مراسم از 19 نفر اساتید و هنرمندان شرکت کننده در چهارمین نمایشگاه خوشنویسی و تجسمی" طلوع خرداد " و همچنین اساتید مشارکت کننده در کارگاه تجسمی و خوشنویسی آیین اختتامیه کنگره شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد که در مسجد جامع قرچک برگزار شد، با لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد. 

کد خبر 1272024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha