افزایش ۸۰درصدی کمک خیرین سلامت مازندران جای تقدیر دارد| کمک ۲۵۰ میلیارد تومانی در حوزه سلامت

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به افزایش ۸۰درصدی کمک خیرین در حوزه سلامت نسبت به سال قبل، گفت: اعطای رقم ۲۵۰ میلیارد تومانی توسط خیرین سلامت در مازندران در سال جاری جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران امروز(۱۸خرداد) در دیدار با شهریاری، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ضمن تقدیر از همه کسانی که در مسیر سلامت مردم خدمات ارائه می‌کنند، اظهار کرد: همچنین از جامعه خیرین که نسبت به اعطای رقم ۲۵۰ میلیارد تومانی اقدام کردند و با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: طبق روایات اگر می‌خواهید به مردم نمره بدهید نمره براساس نفعی است که برای هم نوع خود دارند، از این جهت جامعه خیرین برای ما فرصت هستند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در مازندران هنوز اطلاع‌رسانی درست در حوزه خیرین سلامت انجام نگرفته، عنوان کرد: جامعه خیرین استان قطعا بیش از اینهاست، باید اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتری صورت بگیرد و ابعاد مشکلات ما در حوزه سلامت، درمان و بهداشت هم تبیین شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه حوزه آموزش نباید مغفول واقع شود، ادامه داد: تکمیل دانشکده‌های نیمه کاره از جمله موارد مهم برای جلب خیرات خیرین است.

 

امام جمعه ساری تصریح کرد: برای بهداشت و پیشگیری باید توجه بیشتری نسبت به درمان داشته باشیم، نظارت و کنترل زمینه‌های بیماری و آفت‌ساز همچون؛ مصرف بی‌رویه سمومات در اقلام کشاورزی، آلاینده‌های شیمیایی و زباله‌های صنعتی ضرورت دارد.

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: باید خیرین به حوزه بهداشت هدایت شوند تا کمک‌های قابل توجهی شود؛ در مجموع اینکه این خیرین در دنیایی که خودخواهی و جلب نفع برای خود شعار جهانی است، به فکر دیگران هستند جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی گفت:پروژه‌ها و مسئله‌های حوزه سلامت باید تعریف شود تا خیرین پای کار بیایند.

کد خبر 1272069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha