مدارس داراي پيشرفت فيزيكي بالا در کردستان تا پايان مرداد ماه تكميل شوند

ازهاری گفت: باید مدارسي كه داراي پيشرفت فيزيكي بالا هستند حداكثر تا پايان مرداد ماه تكميل شوند و در اختيار آموزش و پرورش استان قرار گيرند.

به گزاری خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ارسلان ازهاري رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان كردستان در ديدار با ابراهيم مرادي مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس اين استان اظهار کرد: پروژه‌هاي نيمه تمام متعدد توسط خيرين مدرسه ساز در سطح استان وحود دارد که بایذ تکمیل شوند.

 

وی بيان داشت: استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني ايجاد شده در طرح مولدسازي دارائي‌هاي دولت مي‌تواند راهكاري مناسب در راستاي تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام و حل مشكلات متعدد آموزش و پرورش استان در بحث نوسازي، توسه و تجهيز مدارس استان باشد.

 

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان كردستان اعلام کرد: تلاش در راستاي ايجاد زمينه لازم برای بهره‌گیری از فناوري‌هاي نوين آموزشي در كلاس‌هاي مدارس مختلف استان زمينه ساز رشد و ترقي دانش‌آموزان است که به توسعه استان هم کمک خواهد کرد.

 

ازهاری یادآور شد: اداره‌كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس باید در سرفصل برنامه‌‌ريزي‌هاي خود در کنار ساخت مدارس به فناوری‌های نوین آموزشی هم توجه کند چراکه توجه به نيازهاي موجود در حوزه فضاي آموزشي يك راهبرد اصلي است.

 

وی اضافه کرد: برنامه‌ريزی درست پايه‌گذار توسعه هر جامعه‌ای بوده و لازم است نيازسنجي لازم از فضا و تجهيزات مورد نياز آموزش و پرورش استان حداقل از يك سال قبل انجام شود.

 

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان كردستان اعلام کرد: مدارسي كه داراي پيشرفت فيزيكي بالا هستند باید حداكثر تا پايان مرداد ماه تكميل و در اختيار آموزش و پرورش استان قرار گيرند.

 

ابراهيم مرادي مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان كردستان نيز ضمن تقدير از حمايت‌هاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان از فعاليت‌هاي اين اداره‌كل بيان داشت: هم‌اكنون اين اداره‌كل در بخش خصوصي و خيرين و بخش دولتی دارای 286 پروژه آموزشی در سطح استان است.

 

وی بیان کرد: در بخش خصوصی و خیرین داراي 148 پروژه شامل 503 كلاس آموزشي و در بخش دولتي نيز داراي 138 پروژه شامل 793 كلاس آموزشي در ایستان داریم که تكميل و بهره‌برداري از اين پروژه‌ها مي‌تواند بخش عمده‌اي از مشكلات استان در حوزه آموزش و پرورش را برطرف کند.

کد خبر 1272073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha