تغییر رویکرد آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باعث توسعه و رونق مهارت آموزی شده است

مدیرکل دفتر ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: تغییر رویکرد آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باعث توسعه و رونق مهارت آموزی و مراکز و کارگاه ها ی فنی و حرفهای بدون ایجاد هزینه برای دولت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، همایش روابط عمومی با رویکرد جدید رسانه با حضور سیدمازیارعلوی،مدیرکل دفتر ریاست،حقوقی،روابط عمومی واموربین الملل و غلامرضا نجفی معاون روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سالن کنفرانس اداره کل فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان برگزارشد.

 

در این همایش سیدمازیار علوی گفت: تغییر رویکرد آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باعث توسعه و رونق مهارت آموزی و مراکز و کارگاه ها ی فنی و حرفهای بدون ایجاد هزینه برای دولت شده است.

 
وی رویکرد جدید دولت سیزدهم را استفاده از خود نیروهای فنی و حرفه‌ای و استفاده از خود پتانسیل نیروی انسانی دانست و بیان داشت: کارهای فاخرتولیدی روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور دیده می‌شود 

 

علوی افزود: تعامل و گفتگوی دو سویه با جامعه بسیار مهم است چرا که باعث موفقیت می شود و اجازه دهیم مردم نظرات خود را بگویند قطعاً باعث بهتر شدن سیستم خواهد شد؛ فضای گفتگو با مردم مهم است.


 
مدیرکل دفتر ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: لازم است با اصناف ارتباط بیشتر بگیریم این از تجربه های موفق سازمان است. 

کد خبر 1272094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha