مرحوم زرگر با کمترین امکانات و هزینه، به دنبال تبیین خدمات انقلاب و نظام بود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحوم «منصور زرگر» فردی سخت کوش، مظلوم و اخلاق مدار بود که با کمترین امکانات، تجهیزات و هزینه به دنبال تبیین خدمات انقلاب و نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم بزرگداشت خبرنگار فقید مرحوم مغفور «منصور زرگر» خبرنگار سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران «ایرنا» با حضور مسئولان استانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر یاسوج برگزار شد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، گفت: مرحوم «منصور زرگر» فردی سخت کوش، مظلوم و اخلاق مدار بود که با کمترین امکانات، تجهیزات و هزینه به دنبال تبیین خدمات انقلاب و نظام اسلامی بود.

 

حجت الاسلام «حمزه پیشقدم» به خبرنگاران توصیه کرد که ضمن رعایت اخلاق و رعایت اصول حرفه خبرنگاری، در زمانی که مقام معظم رهبری در برابر بنگاه های تبلیغاتی دشمنان این انقلاب جهاد تبیین را مطرح فرمودند به تبیین خدمات نظام بپردازند.

 

بنابراین گزارش: مرحوم مغفور «منصور زرگر» خبرنگار ساعی، پرتلاش و با اخلاق ایرنا که روز ششم خرداد ماه امسال بر اثر یک سانحه رانندگی به کما رفته بود، بامداد روز یکشنبه هفتم خرداد ماه در بیمارستان شهید قربانعلی جلیل شهر یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

منصور زرگر از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۴۰۱ به عنوان رابط خبر نقش مهمی در پوشش وقایع و رویدادهای کهگیلویه و بویراحمد داشت.

 

وی سال ۱۳۵۸ در شهر یاسوج دیده به جهان گشود و بخش عمده ای از زندگی خود را در این شهر سپری کرد.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری این خبرنگار فقید دوشنبه، هشتم خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک در جوار امامزاده شاه عسکر (ع) برگزار شد.

کد خبر 1272102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha