ضرغامی: سبزه میدان زنجان، بازار جهانی صنایع دستی می شود

ضرغامی با اشاره به جایگاه ایران در زمینه صنایع دستی گفت: پروژه سبزه میدان زنجان ظرفیت خوبی برای معرفی صنایع دستی استان ها و تبدیل شدن به بازار جهانی صنایع دستی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، عزت اله ضرغامی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه سبزه میدان شهر زنجان اظهار کرد: این پروژه به عنوان الگویی بی بدیل در حوزه گردشگری و به طور مشخص در حوزه صنایع دستی مطرح خواهد شد.

 


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: در پروژه سبزه میدان مزیت ها و خدمات مناسبی در آن در نظر گرفته شده است که به تدریج خود را نشان خواهد داد.

 


وی در ادامه به هفته صنايع دستی اشاره کرد و یادآور شد: ایران با ۲۹۲ رشته صنایع دستی مقام اول جهانی را داراست و این پروژه ظرفیت لازم برای عرضه آنها را دارد و از همه استان های کشور غرفه هایی در آن ایجاد خواهد شد که کار فوق العاده ای است.

 


به گفته وی، مسائل متعدد حوزه میراث فرهنگی زنجان طبق برنامه ریزی ها در سفر مستقل استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 


استاندار زنجان نیز با بیان اینکه، سبزه‌ میدان زنجان می‌تواند بستر گردشگری خوبی در مرکز این شهر باشد، گفت: این پروژه از جاذبه های مهم گردشگری شهر زنجان به شمار می رود.

 


محسن افشارچی با اشاره به جزئیات این پروژه خاطرنشان کرد: در انتهای پروژه نیز تالار شهر و میان آنها باغ بزرگ و ۲ موزه نیز اطراف آن قرار گرفته است که این بخش با انجام اقداماتی می تواند آثار خوبی برای شهر زنجان داشته باشد.

کد خبر 1272124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha