راه روشن ملت انقلابی ایران ایمان و امید است/ برکت در ازدواجی ست که با هزینه کم صورت گیرد

حجت الاسلام محمد کرمی با بیان این که راه روشن ملت انقلابی ایران ایمان و امید است، تصریح کرد: امام راحل کارهای بزرگی با پشتیبانی و کمک دو عامل ایمان و امید انجام داد اما امروزه هدف اصلی دشمنان ملت ایران، تضعیف ایمان و خاموش کردن شعله امید در دل هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  ظهر امروز (۱۹ خرداد ماه ) حجت الاسلام محمد کرمی در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: یكی از صفات و نشانه متقین، دوری از طمع است که در مقابل آن قناعت می باشد و امام علی (ع) می فرماید؛ هیچ گنجی بی نیاز كننده تر از قناعت نیست.
امام جمعه موقت قلعه گنج ابراز کرد: قناعت و سهل‌گیری در ازدواج به رحمت‌ الهی نزدیک‌تر است و خانواده ها باید با برگزاری جشن های ازدواج آسان فرزندانشان را به تشکیل خانواده تشویق کنند چرا که تعیین سطح توقعات موجب سلامت ازدواج و تحکیم بنیان خانواده و سبب آرامش خاطر انسان در دنیا می شود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: امام سه تحول عظیم در سطح کشور، امت و جهان به وجود آورد که تحول در سطح کشور وجود انقلاب اسلامی، در سطح ملت جریان بیداری اسلامی و در سطح جهان فضای معنویت را زنده کرد.
حجت الاسلام کرمی با بیان این که راه روشن ملت انقلابی ایران ایمان و امید است، تصریح کرد: امام راحل کارهای بزرگی با پشتیبانی و کمک دو عامل ایمان و امید انجام داد اما امروزه هدف اصلی دشمنان ملت ایران، تضعیف ایمان و خاموش کردن شعله امید در دل هاست.
خطیب موقت نماز جمعه قلعه گنج اظهار کرد: دسترسی ایران به موشک فراصوت فتاح یعنی تغییر وضعیت از بازدارندگی و دفاع به تهاجم است تا دشمن بداند چنین تسلیحاتی ساخته شده اند تا فکر حمله بزرگ و مستقیم به ذهن آنها خطور نکند.
وی تاکید کرد: دشمنان بدانند رونمایی از این موشک فراصوت و فرا منطقه ای پیام روشنی است که دوران دفاع تمام شده و ایران اسلامی هیمنه پوشالی استکبار جهانی در منطقه را شکسته داده است.
حجت الاسلام کرمی به روز دحو الارض، هفته محیط زیست، صرفه جویی در مصرف آب و برق، مشکل آب منطقه رمشک و معضل لندفیل شهری، اشاره کرد.

کد خبر 1272146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha