رشد تولید با جدیت مورد توجه باشد

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه رشد تولید باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد، گفت: مسئولان با شناسایی مشکلات تولید کنندگان در جهت رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۹ خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به ۲۰ خرداد روز صنایع دستی اشاره کرد و گفت: صنایع دستی از موارد اشتغال آفرین است که تقویت آن می تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر تقویت امیدواری در جامعه تاکید کرد و افزود: وجود مشکلات نباید موجب یاس در میان مردم و جوانان شود لذا باید با مدیریت همه جانبه یاس را از دل جامعه زدود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز دستاوردهای انقلاب به ایران و ایرانی کرامت و عزت بخشیده است، اظهار کرد: پیشرفت های گسترده پزشکی، دفاعی، هسته ای، علمی و ... بخشی از دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امید به معنای آینده روشن است، تصریح کرد: انتظار برای رسیدن به آینده روشن با تلاش و ارتقاء علمی و معنوی همراه است که باید هر انسانی برای رسیدن به آینده ای درخشان تلاش کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رشد تولید باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مسئولان با شناسایی مشکلات تولید کنندگان در جهت رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

کد خبر 1272178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha