ایمان به خدا و امید به آینده مایه برون رفت از  جنگ ترکیبی دشمن است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت:صاحب اصلی این مملکت مردم هستند و ایمان به خدا و امید به آینده مایه برون رفت از جنگ ترکیبی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان که با حضور آحاد مردم برگزار شد، اظهار داشت:امروز افرادی سازمان یافته هدفمند ترویج و فحشا می کنند، مقام معظم رهبری در بیاناتشان به خوبی اشاره داشتند « عده ای غافل هستند، که باید آگاه شوند، عده ای جاهل هستند باز هم جای کار هدفمند دارد ولی آنان که معاند هستند باید با آنان مبارزه شود» جبهه فرهنگی مثل جبهه فرهنگی برخورد و مبارزه دارد.

وی افزود: امروز به معنای واقعی جنگ فرهنگی است، همه دست اندرکاران فرهنگی در خط مقدم مبارزه با بی فرهنگی، بی عفتی، فحشا است لذا در این جبهه نیاز به وحدت، انسجام و تلاش شبانه روزی است.

حجت الاسلام اسماعیلی بااشاره به معضلات موجود در جامعه خصوصا موضوعات اخلاقی اظهار داشت: مردم همیشه پیروز میدان بودند، در دوران انقلاب اسلامی با حضور همه جانبه مردم، در جنگ هشت سال با همت و وحدت مردمی، در دوران پس از جنگ با فتنه های مختلف با بصیرت ایستادگی کردند، امروز نیز در جنگ ترکیبی دشمن باز حضور و مشارکت مردم را می طلبد.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: صاحب اصلی این مملکت مردم هستند، مردم صاحب این انقلاب و نظام هستند فکر نکنید دشمن با نظام فقط مشکل دارد دشمن علارغم مخالفت با دیدگاه و نگرش اسلام و معتقدین به این دین مقدس همچنین این روحیه استکبار ستیزی دشمن مشکل دارند.

وی در پایان وحدت بین نیروهای انقلابی و دوست دار اسلام را یک ابزار مهم برای مقابله با دشمنان دانست و بیان داشت:‌اگر ایمان به خدا و امید داشته باشیم قطعا از زیر بار مشکلات و معضلاتی بیرون خواهیم رفت.

کد خبر 1272186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha