توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان ۱۱ شهر مازندران

نعمتی از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت: این کمک مؤمنانه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، بچه‌های مسجد و خیرین استان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رجب نعمتی-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، ضمن قدردانی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای فعالیت در راستای رفع آلام نیازمندان در کنار دیگر فعالیت های فرهنگی، دینی، قرآنی، آموزشی و ...، اظهار کرد:خداوند متعال را شاکریم که بچه های مساجد این خطه از شمال کشور با تاسی از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) برای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان در قالب  تهیه و توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و... از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.  

 

وی با بیان اینکه به همت موسسه حضرت خدیجه(س) اول هر ماه طرح توزیع گوشت نذری در استان های مختلف کشور اجرایی می شود، افزود: هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران برای توزیع بین نیازمندان سراسر استان در اختیار رابطین شهرستان‌های دیار علویان قرار می‌گیرد.

 

نعمتی بابیان اینکه این کمک مؤمنانه در قالب بسته های ۱.۵ کیلویی بین نیازمندان استان که به همت بچه‌های مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شناسایی شدند توزیع خواهد شد،یادآور شد:این بسته های مومنانه بین شهرستان های چالوس، نوشهر، کلاردشت، نور، محمودآباد‌، بابل، قائم شهر، ساری، نکا،‌گلوگاه و بهشهر توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه بسته های گوشت نذری در هفته جاری که به روایتی مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) که روز زیارتی آن حضرت می باشد و روز دحوالارض در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت، گفت: همچنین علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند با هدف دستگیری از نیازمندان به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم مراجعه کنند.

کد خبر 1272232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha