افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود

افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند و دیگر ارگان‌های موثر در بحث غنی سازی اوقات فراغت همزمان با ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی -سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- امروز یک‌شنبه (۲۱ خرداد) در دیدار با جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اظهار داشت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال آماده شدن برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد هستند.

 

وی با اشاره به اینکه نهضت بازگشت به مساجد سرلوحه دولت سیزدهم است، افزود: افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت به زودی با حضور دستگاه های موثر در این بحث برگزار می‌شود.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر هم‌افزایی کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد و گفت: ثبت نام مساجد در بحث اوقات فراغت آغاز شده است.

 

وی انعقاد تفاهم نامه با برخی ادارات استان در راستای کیفی سازی برنامه های اوقات فراغت را یادآور شد و ادامه داد: همدلی ائمه جماعات، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در کیفی سازی و خروجی برنامه ها بسیار تاثیرگذار است.


محمد اقبالیان جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند هم با اشاره به اینکه بدنه بسیج متعلق به همه است، گفت: فرایند ثبت نام کلاس‌های فراغتی در سطح مساجد آغاز شده است و در بسیج مکلف به تربیت حفاظ قرآنی هستیم که باید مدنظر متولیان اوقات فراغت قرار گیرد.

 

وی بر بهره‌گیری از توان تمام سازمان‌ها و ارگان‌های استان در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد و از جزیره‌ای عمل کردن نهادها در بحث غنی سازی اوقات فراغت گلایه کرد.

 


اقبالیان بر دیدار سازمان‌های دخیل در بحث اوقات فراغت با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و بهره‌گیری از رهنمودهای معظم له تاکید کرد و گفت: باید فعالیت‌هایی به نوجوانان پیشنهاد شود تا در ایجاد اشتغال آنها در آینده کمک شود.

کد خبر 1272260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha