اقامه نماز سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود

حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت اشاعه فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: انقلاب هر چه دارد از نماز است و اقامه نماز سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه اظهارداشت: در این راستا باید از ظرفیت های فرهنگی، آموزشی، تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت تولید محتواهای نمازی و بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما در این زمینه تأکید کرد و افزود: با بهره ‌گیری از هنر از جمله هنرهای تجسمی، آوایی و نمایشی می توان در راستای ترویج نماز و اقامه نماز اول وقت اقدام کرد.

 

وی با اشاره اهمیت نهادینه سازی فرهنگ نماز در بین دانش آموزان و نسل جوان، گفت: بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که نسل جوان به‌واسطه رشد و توسعه فضای مجازی در نوک پیکان هجمه فرهنگی و شبهه سازی دشمنان اسلام قرار دارد.

 

حجت الاسلام چراغی اظهار کرد: ترویج ارزش ها بین نسل نو سبب تقویت بنیه دینی جوانان و نوجوانان می شود و راه مقابله با توطئه های دشمن است.

 

وی با بیان اینکه مساجد باید به جایگاه اصلی و کارکرد اصیل خود که مرکزیت مراودات مردم است بازگردد، عنوان کرد: دشمن همیشه سعی کرده این جایگاه کلیدی مساجد و ائمه جماعات در محلات را مخدوش کند.

 

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه همچنین باید اشاعه فرهنگ نماز به‌عنوان یک محور ویژه مورد توجه مورد مدیران استان قرار گیرد، گفت: زیرا انقلاب هر چه دارد از نماز است و اقامه نماز سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود.

کد خبر 1272310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha