به یمن اقتدار دفاعی، کشور از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزات دفاع گفت: امروز نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی،یاس و نا امیدی در مردم و دامن زدن به مسائل فرهنگی و اقتصادی و وارونه جلوه دادن حقایق در خط رسانه ای و حملات دشمن علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با تبریک ولادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و خواهر گرامیشان حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت ایام دهه کرامت طی سخنانی اظهار داشت:پیامبران و امامان بهترین شفیع در نزد پروردگار هستند و خداوند همین عنایت را نیز به حضرت معصومه(س) داده است.

 


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با  بیان حضور دو معصوم در سرزمین ایران و اثرات برکت وجود آنها برای ایران اسلامي گفت: این از الطاف خاص و مرحمت پرودگار به امت ایران اسلامی است. 

 


حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به وعده الهی و تحقق حکومت صالحان در زمین، پیروزی انقلاب اسلامی  و ایستادگی در برابر نظام سلطه به رهبری امام خمینی(ره) را از الطاف خاص پرودگار به سرزمین ایران عنوان کرد و گفت:  انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) و پیروی مردم ان شاءالله زمینه تحقق حکومت عدل الهی خواهد شد و پرچم حکومت اسلامی به دست صاحبش حضرت بقیه الله الاعظم سپرده خواهد شد.

 


حجت الاسلام آقاجانپور، پیروی کردن، گوش به فرمان بودن، مخالفت با دشمنان،  بصیرت و آگاهی را اصل تداوم و استمرار پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی  در جنگ همه‌جانبه علیه ایران، چند وجهی به ارکان و ستون های جامعه و حکومت اسلامی یورش می برند.

 


وی با بیان اینکه به یمن اقتدار دفاعی،  کشور از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است گفت: امروز نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی،یاس و نا امیدی در مردم و دامن زدن به مسائل فرهنگی و اقتصادی و وارونه جلوه دادن حقایق  در خط رسانه ای و حملات دشمن علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

 


حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اقتدار معنوی نیروهای مسلح  در کنار اقتداردفاعی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را متمایز از  سایر ارتش های جهان عنوان کرد و افزود:  سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تلاش می کند در کنار مجموعه های وزارت دفاع و در یک همگرایی و هم‌افزایی با سایر بخش های این وزراتخانه،  برنامه های بصیرت افزایی، خانواده محور و آگاهی بخش  خود را  با جدیت هر چه بیشتر پیش ببرد.

کد خبر 1272360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha