وزارت دفاع پیشران صنعت کشور است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت دفاع پیشران صنعت کشور است و به همین جهت نگاه مجلس به این وزارت خانه نگاهی ممتاز و خاص است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، وحید جلال زاده رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع گفت: این وزارت خانه  از نقاط قابل اتکا در نظام جمهوری اسلامی ایران است که شعار ما می توانیم را به باور ما توانستیم تبدیل کرده است.

 


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزارت دفاع در حوزه های نظامی و غیر نظامی دستاوردهای متعددی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است گفت: وزارت دفاع پیشران صنعت کشور است و به همین جهت نگاه مجلس به این وزارت خانه نگاهی ممتاز و خاص است.

 


دکتر جلال زاده با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف صنعت دفاعی افزود: وزارت دفاع در برخی از حوزه ها در  لبه ی فناوری قرار دارد و این وزارت خانه با توجه به نیاز کشور و درخواست دستگاه های مختلف در بعضی از حوزه های نظامی و غیر نظامی ورود کرده است.

 


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به افتخار آفرینی ناوگروه 86 گفت: ناوشکن دنا که در این ماموریت حضور داشت از ساخته های وزارت دفاع است که حضور این ناوشکن نشان دهنده ی تاثیرگذاری بسیار زیاد وزارت دفاع در سطح نیروهای مسلح است.

 


وی ادامه داد: اقتدار دفاعی که توسط وزارت دفاع ایجاد شده است می تواند الگوی بسیار خوبی در کشور باشد و در همین راستا از تمامی کارکنان وزارت دفاع سپاسگزاریم.

کد خبر 1272361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha