آموزش در امربه معروف و نهی از منکر ضروری است

حجت الاسلام شهواری بر ضرورت ارائه آموزش صحیح در عرصه امربه معروف و نهی از منکر، گفت: باید فرهنگ ارائه صحیح امر به معروف و نهی از منکر بین آمرین به معروف و ناهیان از منکر تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری، در دیدار با دبیر ستا امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهارداشت: از فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یک دستور دینی طبق قانون حمایت می شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: امربه معروف و نهی از منکر تکلیف همگانی و دعوت به خوبی است و این مهم باید با کیفیت و ظرافت انجام شود و شیوه و راه و روش درست امربه معروف و نهی از منکر آموزش داده شود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در بخش لسانی آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید به شیوه درست و صحیح و به دور از احساساتی شدن رفتار کنند که مخاطب نسبت به اصل دین بدبین نشود.

 

حجت الاسلام شهواری با تاکید بر اینکه در امربه معروف و نهی از منکر نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در امت اسلامی برتری ما به خاطر امربه معروف و نهی از منکر است، این برتری نباید به واسطه افراط و تفریط آسیب ببیند بلکه باید در چارچوب شرع و قانون و به بهترین روش اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1272365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha