کشف استعداد و حمایت از هنرمندان اولویت همه دستگاه‌های فرهنگی است

در نشست رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر کشف استعداد و حمایت از هنرمندان به عنوان اولویت همه دستگاه‌های فرهنگی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۱ خرداد ماه) در دیدار با رئیس بسیج هنرمندان استان ضمن تبریک به سرهنگ جمشیدی به دلیل ماموریت جدید در سازمان بسیج هنرمندان، گفت: در هر برهه ای از زمان که از قطار پیشرفت انقلاب عقب ماندیم بخاطر کم توجهی به جامعه هنری بوده است.

 

«سیدمحمد سلیمی راد» افزود: یشترین تاثیرگذاری برای نمایشِ دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر مقدور است و بی شک پرورش و توجه به این قشر می تواند در آگاه سازی جامعه کمک فراوانی باشد.م

 

وی خاطرنشان کرد: ماوریت همه ما در کارهای فرهنگی و هنری با محوریت مردم و تلاش همه ما این است که بتوانیم در جهت مردمی سازی برنامه های پیش رو، قدم مثبتی بردایم. 

 

سلیمی راد در ادامه گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر در استان آمادگی همکاری با هر نهاد و سازمانی را در جهت پیشرفت فرهنگ استان دارد و بی شک این امر بدون حمایت از هنر و هنرمند محقق نمی شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت برگزاری برنامه های متنوع در نقاط مختلف استان گفت: جذب و حمایت از هنرمندان در همه رشته های هنری اولویت همه ماست و ان شالله با دعوت از نخبگان هنری و برگزاری نشست ها به تولیدات فاخر هنری با مشارکت همگانی خواهیم رسید.

 

سرهنگ جمشیدی افزود: علیرغم همکاری های خوبی که صورت گرفت، انتظار می رود دستگاه های فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه های هنری از جمله بحث آموزش، تولید و جشنواره ها با سازمان بسیج هنرمندان همکاری داشته باشند.

 

وی در پایان گفت: به زودی جلسات و نشست های مختلفی با همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان رشته های مختلف در جهت کشف و حمایت از استعداد های هنری در استان خواهیم داشت.

کد خبر 1272416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha