حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) در کلاس های اوقات فراغت

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهر برای طلاب در حال تحصیل و فارغ التحصیل، کلاس های متنوع برگزار می کند.

شهناز همتی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کلاس ها شامل کامپیوتر مقدماتی (ورد،اکسل،پاورپوینت)، پرورش قارچ دکمه ای و صدفی، پرورش کرم ابریشم، کیف دوزی چرمی و  تعمیر موبایل است.

 

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا آخر خردادماه است، خاطرنشان کرد: کلاس های مزبور ویژه بانوان است و ظرفیت کلاس ها نامحدود است و لذا از علاقمندان تقاضا داریم جهت ثبت نام به واحد فرهنگی مدرسه مراجعه کنند.

 

همتی عنوان کرد: برگزاری کلاس ها از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه همراه با اعطای مدرک فنی و حرفه ای می باشد و علاقه مندان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحد فرهنگی حوزه مراجعه کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان بیان کرد: هر ساله با پایان فصل امتحانات، کلاس های متنوعی در رشته های مختلف برای طلاب شهرستان برگزار می شود که استقبال و حضور آنان در شرکت کلاس ها خوب بوده است.

 

این مدرسه علمیه در شهرستان شیروان فعالیت خود را از سال 72 آغاز کرده که تاکنون 250 طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند و اینک 75 نفر مشغول به تحصیل هستند.

 

 

کد خبر 1272427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha