تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد و جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

تفاهم نامه همکاری بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و جهاد دانشگاهی استان به منظور اجرای برنامه های مشترک در حوزه برنامه های فراغتی منعقد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی- سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- امروز یک‌شنبه (۲۱ خرداد) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت یکی از مهمترین رسالت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد در فصل تابستان است، افزود: کانون های مساجد بزرگترین، مردمی ترین و کم هزینه ترین مراکز بعد از پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند.

 

وی به فعالیت ۷۰۰ باب کانون فرهنگی هنری در بدنه مساجد استان اشاره کرد و گفت: در بحث آموزش، اقبال بیشتر به حوزه مباحث آموزشی و فنی است که در همین راستا تفاهم نامه ای با اداره کل فنی و حرفه ای استان منعقد کردیم.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امام محوری یکی از اصول و اهداف مورد تاکید به مدیران کانون‌های مساجد استان است، درخواست کرد در راستای انعقاد تفاهم نامه جلساتی بین کارشناسان برگزار شود تا منتج به خروجی شود.

 

سیدمحمد حسین سید کاشی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی هم در این جلسه قول مساعد برای تأمین اساتید و انعقاد تفاهم برای اجرای هرچه بهتر برنامه های اوقات فراغت داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین اساتید کلاس‌های فراغتی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1272453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha